9 Mayıs 2011 Pazartesi

Örgü Aksesuarlarım

Ben fiyonk ve ponponu çok severim.Takılarımı fiyonklu ve ponponlu olsun isterim.bu kolyeyi bir blog sitesinde görmüştüm.denedim ve hoşuma da gitti.pembeye bayılırım.benim rengim böyle cıvıl cıvıl çocuksu bir renk.Arada bir de çiçekli küpelerim var şu bahar günlerine ne kadar da uyumlu..tek fıyonk a gelince de onun da altında çıtçıtlı tokalardan var tel tokada takabilirsiniz ama ben çıtçıtlı tokayı daha rahat takıyorum
bu da nazar boncuklarından bilekliğim vardı kırıldı.değerlendirmek için ponponlu kolyeye çevirdim.

bu da örgü saç bandım.diyorum ya fiyonk ve ponpon kesinlikle olmalı bunu da unutmadım fiyonkunu hemen ekledim.hem soğuktan kulaklarınızı korur hemde saç bandınız.daha ne diyebilirim ki

1 yorum:

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

çok hoş olmuşlar emeğinize sağlık...

Yorum Gönder

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails