24 Aralık 2010 Cuma

Fırında Sebzeli Tavuk

piştikten sonra resimleyemedim malum çok acıkmıştım hemen yedim :) 2 gundur ayrı bir sevincim var hamile olduğumu öğrendim artık yediklerime daha bir dikkat eder oldum.öyle heyecanlıyım ki.allahım sağ salim kucağıma almak nasip etsin.allah herkese bu mutluluğu tattırmak nasip etsin.
malzemeler

6-7 adet tavuk but
1 adet kuru soğan
yarım su bardağı bezelye
2 adet patates
1 adet havuç
salça
sıvıyağ
baharat

yapılışı
fırın tepsisini yağlayınız.butları yerleştiriniz.aralarına kuru soğanları enlemesine bölüp yerleştiriniz.patatesleri de elma biçiminde kesip koyunuz.havuçları da doğrayınız.bezelyelerı aralara serpiştiriniz.üzerine baharat,sıvıyağ,su ve baharatlarla hazırlanmış karışımı dökünüz.fırında 250 derecede pişiriniz.

5 yorum:

öznur-ata dedi ki...

hayırlı uğurlu olsuuuunn..çok sevindim..ve ellerine sağlık..çok severim bende

Yeşim dedi ki...

Ne kadar güzel bir haber :)hayırlısı olsun inşALLAH.
Demek annelik kervanına sende katılıyorsun.
bence tadını çıkarrr:)))
yemeğinde çok güzel ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

canım annecim bu mutluluğuna bende aminnnnnn diyorum allhın izniyne torunumu kucağımma senide ellerime sağsalim alırım canım guzummmm yemek harika olmuş sen zaten hepgüzel tat katarsın lezzetli olur ellerine sağlık canım annemmmm

aylinin defteri dedi ki...

ellerine emeğine sağlık harika görünüyor..

http://belguzar anne.blogspot.com dedi ki...

merhaba ellerıne sağlık canım nefıs görunuyor sebzelı tavuk

Yorum Gönder

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails